Lidl ponúkol v Česku rožok za 40 halierov
Pridajte názor15. 4. 2004 - Útok novej obchodnej siete Lidl na slovenský trh sa zameria na stredné a nízkopríjmové skupiny obyvateľstva, ktoré najcitlivejšie vnímajú cenu výrobkov.Útok novej obchodnej siete Lidl na slovenský trh sa zameria na stredné a nízkopríjmové skupiny obyvateľstva, ktoré najcitlivejšie vnímajú cenu výrobkov.
Útok novej obchodnej siete Lidl na slovenský trh sa zameria na stredné a nízkopríjmové skupiny obyvateľstva, ktoré najcitlivejšie vnímajú cenu výrobkov.
Útok novej obchodnej siete Lidl na slovenský trh sa zameria na stredné a nízkopríjmové skupiny obyvateľstva, ktoré najcitlivejšie vnímajú cenu výrobkov. ,,Čo sa týka príchodu spoločnosti Lidl na Slovensko, môžme vychádzať iba z informácií z okolitých štátov, kde už pôsobí. Je pravda, že v Česku spravil malú cenovú revolúciu tým, že napríklad rožok stál 40 českých halierov a pivo 4,50 českej koruny," povedal prezident Zväzu obchodu Pavol Konštiak.
Podľa Konštiaka však napríklad rakúski spotrebitelia dávajú prednosť pre nich klasickej Bille pred diskontom. ,,Závisí od samotného spotrebiteľa, ako sa rozhodne. Či dá prednosť kvalite, alebo cene. Kúpyschopnosť občanov Slovenska je...
Celý článok si môžete prečítať tu »».