Nakupovanie rastie najmä v hypermarketoch
Pridajte názor15. 4. 2004 - Za posledné tri roky sa trhový podiel hypermarketov na Slovensku zvýšil viac ako dvojnásobne. Podiel malých a pultových predajní klesá, aj keď si naďalej udržiavajú najvyššiu priemernú frekvenciu nákupov za rok.
Za posledné tri roky sa trhový podiel hypermarketov na Slovensku zvýšil viac ako dvojnásobne. Podiel malých a pultových predajní klesá, aj keď si naďalej udržiavajú najvyššiu priemernú frekvenciu nákupov za rok. Vyplýva to z najnovšej štúdie o predajných miestach na Slovensku agentúry GfK Slovakia.
Nových kupujúcich si prostredníctvom nových predajní získavajú najmä hypermarkety. Ich trhový podiel vo výdavkoch sa vlani posilnil na 15 percent. V roku 2001 pritom dosahovali približne 7 percent. Vzrástla aj priemerná frekvencia ich nákupov (z 26 na 31),...
Celý článok si môžete prečítať tu »».