Ľudia uverili, že pred prvým májom ušetria

Pridajte názor  Zdroj:

24. 4. 2004 - Obchodníci s potravinami si mädlia ruky. Obyvateľstvo už týždeň vytrvalo nakupuje cukor a ryžu a chuť nakupovať ho neopúšťa.

Obchodníci s potravinami si mädlia ruky. Obyvateľstvo už týždeň vytrvalo nakupuje cukor a ryžu a chuť nakupovať ho neopúšťa. Ľudia sú presvedčení, že potraviny po vstupe do únie zdražejú. Nákupnú horúčku živia rôzne menej či viac zaručené predpovede i šikovne ladené reklamné kampane obchodných reťazcov.

Kaufland napríklad vyrukoval s tým, že práve teraz sa spotrebiteľovi oplatí kúpiť tuniaka vo vlastnej šťave. Na rybiu konzervu poskytol 13-percentnú zľavu rovnú úspore dvoch korún. Kto sa predzásobí tuniakmi po 12,90 Sk v akcii, možno zvýši nízku spotrebu rýb na Slovensku. Konzervy, pravda, treba nakúpiť teraz, lebo po prvom máji jednotné európske clo zvýši cenu tuniaka o 24 percent, nabáda reklama.

Obchodníci sú naozaj majstri v tom, ako v príhodnom momente vybičovať zákazníka k horúčkovitým veľkonákupom. Skvele sa...

Celý článok si môžete prečítať tu »».