Kampaň za 159 miliónov? Strany nepriznali všetko
Pridajte názor7. 9. 2006 - Parlamentné politické strany priznali, že vo volebnej kampani minuli 159 miliónov korún. „Skutočné náklady na predvolebnú kampaň boli vyššie,“ vyhlásila šéfka Aliancie Fair-Play Zuzana Wienk, ktorá urobila podrobný monitoring predvolebných výdavkov. Podľa analýzy agentúry TNS strany len do politickej reklamy investovali 65 miliónov. „Vo finančných správach chýbajú mnohé druhy výdavkov ako napríklad grafické návrhy, provízie pre reklamné agentúry, či dizajn manuály.“
Parlamentné politické strany priznali, že vo volebnej kampani minuli 159 miliónov korún. "Skutočné náklady na predvolebnú kampaň boli vyššie," vyhlásila šéfka Aliancie Fair-Play Zuzana Wienk, ktorá urobila podrobný monitoring predvolebných výdavkov. Podľa analýzy agentúry TNS strany len do politickej reklamy investovali 65 miliónov. "Vo finančných správach chýbajú mnohé druhy výdavkov ako napríklad grafické návrhy, provízie pre reklamné agentúry či dizajn manuály."
V záverečnej správe SDKÚ-DS chýba podľa Wienk napríklad inzercia v celoštátnej tlači v trhovej hodnote 2,3 milióna korún. "Inzerciu sme objednávali priamo alebo prostredníctvom agentúry. Logicky náklady na inzerciu, ktoré sme objednávali priamo, sú pod položkou inzercia," zdôraznil hovorca str...