Názory čitateľov
Politické intrigy Západu: Putin pomôž, nemáme na splácanie hypoték!
15. 2. 2015 anonym
Prvotina-jadro spočíva v Majdane prevrat a následné zabíjanie finančná podpora odkiaľ ! Rusko to nebolo čo je preukázané a následky nenechali dlho čakať ukrajina je plná ruských obyvateľov ktorý reagovali tak ako sme počuli poniektorí i videli otázkov bolo kto zorganizovaľ majdan kto núkal peniaze aký mal motiv vieme ukrajina je chudobná a ťažko sa tam žije s porovnaním zo slovenskom sme o tri percenta na tom lepšie ale slovakistan je na 47 mieste zo zárobkom tým pracujúci prežívajú keď pôjdu do dôchodku sú žobráci a dostávajú potravinové prídeli a to od tých ktorý podporujú majdanský prevrat a vehementne ich chránia s čoho vypľíva chcú ich zotročiť ako slovakistan čo nikto nemôže vyvrátiť dôkazmi ktoré by hovorili opak hypotéky na slovakistane sú úžerov za totality by sedeli v base splácať tridcať rokov sa inač nazvať nedá za totaliti nazvali byty kralikárne človek ktorý nevedel čo je robota keď sa pozrieme teraz sa čo stavia keď to posúdime byt pracujúci dostal za odpracovaných desať rokov bez siahnutia na jeho mzdu alebo družstevný dostal za dvadcať peť tisíc korún a zhypotekami veľký medveď urobí poriadky je to poučenie pre všetkých ako sa správajú banky je to sistém ako okradnúť pracujúceho človeka je to úžera dobré ráno slovakistan konečne otvorte oči kde je podstata z myseľ života kde je mnoho nezamestnaných za účelom udržať nízke mzdy čo má za následok tak ako na slovakistane nizke platy a následne nizke dôchodky s ktorých dôchodci sú žobráci a preto sme na posledných priečkach zarábajúcich 47 mieste v eu dokonca ešte dalej keď by sme pribrali štáty ktoré nie sú v eu boli by sme ešte na tom horšie tak sa preberte páni slovakistanu vládnu od 89 zradcovia manipulátori sľubotechny ktorý spôsobili ekonomike miliardové škody keď roztrhli československo bolo to za účelom postavené že češi slovákov okrádajú a preto si budeme vládnuť sami čo sa stalo vládne nám brusel a vláda slovakistanu sú ich poskokovia dnes ked porovnáme bívalá koruna a euro medzi tým nie je veľký rozdiel za korunu sme kúpili viac a euro bolo 31 krát nadhodnotené za účelom z mocniť sa štátu ktorý bol sebestačný hospodársky - ekonomicky po všetkých stránkach dnes sme závistli čo bolo sistematicky účelovo vykonané všetko dobré čo fungovalo bolo vyvezené do eu a zostala len závisľosť novodobé otroctvo a žobrota slovakistanu a tak dopadnú i ukrajinci po vstupe do eu nato
15. 2. 2015 anonym
úplný súhlas!!!
15. 2. 2015 anonym
prosím ťa, daj sa liečiť, a nauč sa po slovensky
15. 2. 2015 anonym
Pán dôležitý cítiš sa menejcenný trpíš ťažkov chorobov psychického rázu neunesieš človeka ktorý dokáže byť lepší a vie analizovať postup robiť záveri tu vidieť vypracoval si sa len na opravu slovenčiny neschopný iného konania tvoje liečenie ti vrele doporučujem hlavne aby si vybral celú sériu šokov ktoré ti vymažú tento tvoj uchylácky postup pretože si nikto
15. 2. 2015 Fero
ale fakt mas tragicku gramatiku ... rob s tym nieco a prestan tu analyzovat
15. 2. 2015 in22
Vysetrenie mas uz za sebou?
15. 2. 2015 metla
lenze oni tomu neveria....onisu niekde ako alenka v risi diviv, onimyslia na nemeckych dochodcov a pod.
15. 2. 2015 kubo
TO akože Rusi si požičiavali v dolároch? Šibe?
Ak áno tak určite len špekulanti a nie tí obyčajní rusi takže to je ich vlastný bordel.
Ak áno tak určite len špekulanti a nie tí obyčajní rusi takže to je ich vlastný bordel.
15. 2. 2015 kakadu
Tie desaťtisíce Rusov by som nechal skrachovať,
lebo keď sa spolčili so západnými bankami, pri čerpaní úverov a vtedy nepotrebovali Rusko ani Ruské banky a dolár, Euro, Fank bol pre nich modlou,
tak Ruská vláda by nemala zaťažiť ľud zachraňovaním týchto špekulantov,
ktorí boli do pasce polapení zradnými západnými nepriateľmi Ruska
lebo keď sa spolčili so západnými bankami, pri čerpaní úverov a vtedy nepotrebovali Rusko ani Ruské banky a dolár, Euro, Fank bol pre nich modlou,
tak Ruská vláda by nemala zaťažiť ľud zachraňovaním týchto špekulantov,
ktorí boli do pasce polapení zradnými západnými nepriateľmi Ruska
15. 2. 2015 marek
ty tiez pozeras kto ti da najlacnejsiu hypoteku od koho je?
15. 2. 2015 kakoman
Ty si azda nepozeras v akej mene si beries hypo ? To snad nemyslis vazne :)
Spekulativne si brali hypo v zahranici lebo bola lacnejsia. Kym to bolo lacnejsie, tak super. Ale ked sa to pokasle a vymenny kurz sa pokazi, odrazu natahuju ruku ze vlada pomoz.
Spekulativne si brali hypo v zahranici lebo bola lacnejsia. Kym to bolo lacnejsie, tak super. Ale ked sa to pokasle a vymenny kurz sa pokazi, odrazu natahuju ruku ze vlada pomoz.
15. 2. 2015 spirit709
nemaj strach on je uplne zdravý mam obavu o teba
15. 2. 2015 fero z BA
komunisti vždy len klamali a predsa najvyšší boľševik ruskej gubernie vladimirovič vladimirenko putinko tvrdil, že sankcie sa ich nedotknú --- veľmi dobrá situácia, rusi musia vidieť a hlavne cítiť,akého ***** si zvolili.... robiť veľkého hrdinu a nacionalistu je drahé
15. 2. 2015 lovak
Prave je na BBC program,chudoba v UK Sa dotkla o 20% viac ludi od roku 2013.Ze by komunisti a osobne Putin?
15. 2. 2015 oliver
O moj, velmi radi by mnohi patrili medzi tych chudobnych na UK, lebo chudobny v rusku a v UK je velky rozdiel!
15. 2. 2015 apoliticky
fero z BA ...ty ozaj nevidis hlbsie problem tejto temy o hypotekach? ...ved to nie je o Putinovi...to je o tom ze vsetci co si beru hypoteky...su vazalmi bankarov z Wall Street ktori ovladaju nielen ameriku...ale aj zivoty mnohycch z nas... Ja by som urobil dve veci...bud znarodnil banky...a nech tahaju do prdele...alebo zmenou zakona...previedol hypoteky tychto ludi na ruble...v kurze ktory bol pred vypuknutim konfliktu na ukrajine...je jednoznacne...ze konflikt vyvolala USA a Zapad...nech pnesu dosledky! ...a este...uz nikdy ziadnej zapadnej banke...by som zakonom...nedovolil v Rusku ponukat uvery...v inej mene ako v rubloch...A tym padom by som ,,bankstrom,, klepol po prstoch...prestali by viac...spekulativne ...znehodnocovat rubel...To plati nielen o Rusku...toto by som odporucal aplikovat VSADE VO SVETE !
15. 2. 2015 ht7u
Konflikt urcite vyvolalo USA. To USA anektovalo krym, to USA napadlo ukrajinu, to USA posiela teroristom na vychode ukrajiny zbrane a len USA posiela dovolenkarov v plnej polnej na vychod ukrajiny :-DDD
Konflikt vnikol pricinenim zrejme sfetovaneho, mentalne labilneho fasistu a vojnoveho zlocinca - Putina. Klame u rok do oci celemu svetu. Je mu jedno co bude s beznymi rusmi, chce byt po smrti vystaveny v mauzoleu a spravi pre to maximum.
Konflikt vnikol pricinenim zrejme sfetovaneho, mentalne labilneho fasistu a vojnoveho zlocinca - Putina. Klame u rok do oci celemu svetu. Je mu jedno co bude s beznymi rusmi, chce byt po smrti vystaveny v mauzoleu a spravi pre to maximum.
15. 2. 2015 bingo
somar....nic ine sa neda povedat
15. 2. 2015 k677
No nieco vymysli, zarob si svoje rubliky :-D
15. 2. 2015 anonym
ale bingo, nehrá ti to do karát? však to vidí veľa ľudí podobne
15. 2. 2015 Ďurko
Myslím, že ty by si ani nič iné povedať nevedel. Ach jaj, čo si to len na tej ruskej ambasáde vyberajú za kolaborantov?
15. 2. 2015 kiskajezradca
ty si chorý
15. 2. 2015 anonym
Je zaujímavé, že všetci Rusofili na argumentáciu stratia dych a reagujú vždy rovnako.
15. 2. 2015 spirit709
určite si nahúlený )) usa dala 5 miliard na zmenu politickeho systenu na ukrajine a to je dosledok toho čo sa tam deje su to velke peniaze za ktore sa da robiť bordel dlho predlho 360 000 000 je odsuhlasene na dodavku zbrani pre ukrajinu teda zbrane aj napriek tomu že sa ma dodržiavať primerie )) pokila ide o krým to že oťratývťid jelcin robil všetko pre to aby zapada dostal zakladne na kryme neznamne že rusko sa vzda svojich uzemi
15. 2. 2015 hertr
5 miliard? ja som pocul ze rusko dalo 500 miliard USD na podporu teroristov. Dokonca sa nieco uslo aj na Sumracnu do centralny nemenovanej strany.
Dalsie vymysly tvojho choreho mozgu sa ani nedaju komentovat, pretoze vzdy ked si to precitam, dostavam zachvat smiechu :-DDD
Dalsie vymysly tvojho choreho mozgu sa ani nedaju komentovat, pretoze vzdy ked si to precitam, dostavam zachvat smiechu :-DDD
15. 2. 2015 fero z BA
je zaujímavé z vlastnej hlúposti obviňovať druhých ---- neberte si úvery a nebudete mať problémy s bankami
15. 2. 2015 spirit709
lebo všetci žiju v blavoške z dani celeho slovenska a so životnou urovnou bruselu))
15. 2. 2015 JohnyP
Tak preco to neurobis? Preco neznarodnis banky? Preco nevidas tie zakazy? Trepes hluposti a ani nevies o com. Takych mudrlantov ako ty je vsade ako nasr.tych. Len taraju o veciach ktorym nerozumeju. Keby to bolo take jednoduche, myslis si, ze Putin by tie banky uz davno nezatvoril alebo neznarodnil? Alebo ze by uz vlady po celom svete neznarodnili banky v ich krajinach, keby to bolo take jednoduche? A vies si predstavit banku, ktora by obchodovala iba v jednej mene napr. rubel, ci hrivna? Ved aj staty/vlady obchoduju vo viacerych menach napr. aj slovensku v EUR ci USD. Si uz uvedom, ze svetova ekonomika je globalna a navzajom tak poprepajana, ze ked si niekto prdne v banke v Rusku, tak to zatrasie stolickou bankara v Cine ale aj Laponsku. Taketo nazory o znarodnovani ako mas ty, su hodne cloveka ktory o ekonomike nevie nic. Ak uz hladat riesenia, tak riesenia na obmedzenie znehodnocovania meny ci zjednodusovanie uverov, alebo podielom statov v bankach a tym aj priamy dozor nad chodom a produktami bank.
15. 2. 2015 janko
fero z ba ty máš klapky na očiach, alebo spávaš so šebejom?
15. 2. 2015 anonym
fero z BA by si to asi vyprosil, on ziadne klapky na ociach nema... :-)
15. 2. 2015 logos1
ten, kto podporuje diktatora a okupaciu susednych krajim, kradnutie uzemia cudzim krajinam......ten si plne zasluzi chudobu !!!
15. 2. 2015 lovak
Uz viem preco Su lovaci chudobni
15. 2. 2015 Teskatlika
Nepíš nezmysly, toto platí aj na západ.
Nelegálna okupácia Iraku a odtrhnutie Kosova bolo čo? Podpora vzbúrencov v Líbyi a Sýrií bolo čo?
Mimochodom Putin bol zvolený do funkcie, takže ťažko môže byť diktátor, ale západ má spojencov v Arabských kráľovstvách a tie rozhodne demokraciami nie sú ale skôr diktatúrami.
Nelegálna okupácia Iraku a odtrhnutie Kosova bolo čo? Podpora vzbúrencov v Líbyi a Sýrií bolo čo?
Mimochodom Putin bol zvolený do funkcie, takže ťažko môže byť diktátor, ale západ má spojencov v Arabských kráľovstvách a tie rozhodne demokraciami nie sú ale skôr diktatúrami.
15. 2. 2015 u756
Kde vidis z tym nemyslel zapad? Aha, trafena hus zagagala. Uz aj plateni proruski kolaboranti co za par rublov kvakaju nezmysly si uvedomuju, ze ked sa napise o podpore diktatora a okupaciou susednych krajin, kradnuti uzemia cudzi statom, tak sa hovori o ruskej fasistickej federacii :-DD
Ak si myslis ze kvoli kosovu mali ruski fasisti pravo napadnut ukrajinu ta ksi dement prvej kategorie
Ak si myslis ze kvoli kosovu mali ruski fasisti pravo napadnut ukrajinu ta ksi dement prvej kategorie
15. 2. 2015 Teskatlika
Zjavne máš problémy s čítaním alebo chápaním.
On si želá chudobu na agresorov, tak som mu pripomenul agresie západu, čiže podľa jeho logiky by si aj západné štáty zaslúžili chudobu.
Kde píšem, že mali Rusi na niečo právo? Nikde.
Tvojim príspevkom si len dokázal, že u teba nie je všetko v úplnom poriadku.
On si želá chudobu na agresorov, tak som mu pripomenul agresie západu, čiže podľa jeho logiky by si aj západné štáty zaslúžili chudobu.
Kde píšem, že mali Rusi na niečo právo? Nikde.
Tvojim príspevkom si len dokázal, že u teba nie je všetko v úplnom poriadku.
15. 2. 2015 u756
Ja urcite nemam, ale ty sa snazis teraz zo svojho uber faily vkorculovat a tvaris sa ako geroj :-D Si proste trapny kolaborantsky klamar a je uplne zbytocne s tebou cokolvek riesit. Chod onanovat nad plagatikom Putina, mozno dostanes premie ked o tom poreferujes na centrale
15. 2. 2015 Teskatlika
Týmto tvojim primitívnym príspevkom si predviedol, že keď nie sú argumenty nasledujú nadávky a urážky. Gratulujem, predviedol si svoju nekonečnú intelektuálnu úroveň.
Keď nedokážeš diskutovať bez nadávok a urážok, tak nediskutuj vôbec.
Keď nedokážeš diskutovať bez nadávok a urážok, tak nediskutuj vôbec.
15. 2. 2015 u756
nic ine ako opakovat to co iny napisu nevies? chudak ubohy, neboj, raz ta tie tvoje fasisticke myslienky prejdu. Ked ti stupne IQ o takych 60 bodov :-DDD
15. 2. 2015 Teskatlika
Okrem nadávok a urážok + 3x smajlík na konci vieš aj niečo iné?
Nie si náhodou s jewezom jedna a tá istá osoba? Zodpovedalo by to úrovni vašich príspevkov.
Nie si náhodou s jewezom jedna a tá istá osoba? Zodpovedalo by to úrovni vašich príspevkov.
15. 2. 2015 anonym
Nevedel som, že Irak je už vlastne USA (Krym je už Ruský).
Porovnávať Kosovo s Krymom môže iba ignorant. Chceš povedať, že aj na Kryme sa vyvražďovalo tak ako v bývalej Juhoslávií?
Porovnávať Kosovo s Krymom môže iba ignorant. Chceš povedať, že aj na Kryme sa vyvražďovalo tak ako v bývalej Juhoslávií?
15. 2. 2015 Teskatlika
Dal som mu príklady západnej agresie, keď si Rusko zaslúži chudobu za agresiu, tak to musí platiť aj na nich.
Zjavne nepoznáš rozdiel medzi okupáciou a anexiou, tak si to láskavo pozri, lebo ja som hovoril o vojenskej okupácií a to sa v Iraku dialo, nehovoriac o invázií na základe vymyslených dôkazov, čiže to bola agresia zo strany dotyčných západných krajín.
Kosovo aj Krym boli odtrhnuté územia bez súhlasu krajiny, ku ktorej patrili, takže sa to dá podľa mňa porovnať.
V Kosove sa konflikt, začal útokmi zo strany albánskych separatistov a Albánci a Srbi sa tam potom vraždili navzájom, neboli tam len Albánske obete ale aj Srbské.
Chceš mi povedať, že sa na východe Ukrajiny nevraždia? Vraždilo by sa aj na Kryme, keby tam boli len separatisti a neprebehlo referendum.
Zjavne nepoznáš rozdiel medzi okupáciou a anexiou, tak si to láskavo pozri, lebo ja som hovoril o vojenskej okupácií a to sa v Iraku dialo, nehovoriac o invázií na základe vymyslených dôkazov, čiže to bola agresia zo strany dotyčných západných krajín.
Kosovo aj Krym boli odtrhnuté územia bez súhlasu krajiny, ku ktorej patrili, takže sa to dá podľa mňa porovnať.
V Kosove sa konflikt, začal útokmi zo strany albánskych separatistov a Albánci a Srbi sa tam potom vraždili navzájom, neboli tam len Albánske obete ale aj Srbské.
Chceš mi povedať, že sa na východe Ukrajiny nevraždia? Vraždilo by sa aj na Kryme, keby tam boli len separatisti a neprebehlo referendum.
15. 2. 2015 u756
Dal si prikald a ukazal svoje IQ mrazeneho file. Fasisti z ruska kradnu uzemie zvrchovaneho statu ktory sami uznali a zaviazali sa jeho uzemnu celistvost chranit.
USA ziadne uzemie neanektovalo.
Na vychode vrazdenie zacalo s prichodom fasistov z ruska. Vid vyhlasenia ich vodcu Igora Strelkova. Vyhlasil, ze on bol ten co prekrocil hranice, jeho skupina vytvorila predmostie pre invazne jednotky z ruska a bez jeho prace by cela teroristicka organizacia skolabovala.
Referendum na kryme prebehlo tak, ze nahnali ludi so samopalmi do volebnych miestnosti a tak hlasovali. Aj referendum bolo vyhlasene tak, ze poslancov nahanali po meste a nasilim ich odvliekli do parlamentu a donutili ho vyhlasit. Tak mi to nevykladaj rozpravky a nestrapnuj sa este viac.
USA ziadne uzemie neanektovalo.
Na vychode vrazdenie zacalo s prichodom fasistov z ruska. Vid vyhlasenia ich vodcu Igora Strelkova. Vyhlasil, ze on bol ten co prekrocil hranice, jeho skupina vytvorila predmostie pre invazne jednotky z ruska a bez jeho prace by cela teroristicka organizacia skolabovala.
Referendum na kryme prebehlo tak, ze nahnali ludi so samopalmi do volebnych miestnosti a tak hlasovali. Aj referendum bolo vyhlasene tak, ze poslancov nahanali po meste a nasilim ich odvliekli do parlamentu a donutili ho vyhlasit. Tak mi to nevykladaj rozpravky a nestrapnuj sa este viac.
15. 2. 2015 Teskatlika
IQ mrazeného filé máš len ty, keď nie si schopný vidieť, že západ má tiež vlastné agresie na krku nie len Rusko.
USA územie neanektovalo a čo? To ich nijako ospravedlňuje za inváziu do Iraku alebo odtrhnutie Kosova, na ktorom si vybudovali vojenskú základňu.
Nejako si zabudol na masaker v Odese a to sa sami neupálili, hoci to nebolo na východe. Toto sa stalo pred príchodom Igora Strelkova na východe a nebyť jeho, tak je kľud, to súhlasím.
Láskavo sa nestrápňuj a nevykladaj rozprávky o tom, že ľudí hnali k urnám samopalmi. Chcem vidieť tie dôkazy ako ženú vyše milión voličov k urnám, aby odhlasovali za.
USA územie neanektovalo a čo? To ich nijako ospravedlňuje za inváziu do Iraku alebo odtrhnutie Kosova, na ktorom si vybudovali vojenskú základňu.
Nejako si zabudol na masaker v Odese a to sa sami neupálili, hoci to nebolo na východe. Toto sa stalo pred príchodom Igora Strelkova na východe a nebyť jeho, tak je kľud, to súhlasím.
Láskavo sa nestrápňuj a nevykladaj rozprávky o tom, že ľudí hnali k urnám samopalmi. Chcem vidieť tie dôkazy ako ženú vyše milión voličov k urnám, aby odhlasovali za.
15. 2. 2015 Ďurko
Keď už spomínaš tú Odesu, tak tí upálení boli tí, čo prví začali strieľať a pokúšali sa rozpútať to, čo sa deje teraz v Donecku a Luhansku. Našťastie sa tam z Ruska nedostal žiadny "Strelkov" a tak neuspeli. Neviem, či tú budovu niekto zapálil úmyselne alebo začala horieť pri protiteroristickom zásahu ale z môjho pohľadu tí bastardi dostali len to, čo si zaslúžili.
15. 2. 2015 Teskatlika
Nebola tam žiadna protiteroristická akcia v ten deň.
Na uliciach sa mlátili a strieľali po sebe, to je pravda, ale neviem odkiaľ máš, že upálení ľudia boli práve oni, alebo kto prvý strieľal.
Ja som čítal, že upálení boli práve protestujúci, ktorí protestovali v parku vedľa budovy Obchodnej Únie(tá budova čo horela) už niekoľko týždňov, ktorým futbalový fanúšikovia a domobrana z Majdanu podpálili stany a tak sa zabarikádovali v tej budove, ktorá neskôr začala horieť.
Nemyslím si, že demonštranti, ktorí sa nezúčastnili pouličných bojov si zaslúžili smrť. Aj keby sa zúčastnili, tak ich mala polícia pochytať a riadne súdiť, a nie byť upálený zaživa.
Na uliciach sa mlátili a strieľali po sebe, to je pravda, ale neviem odkiaľ máš, že upálení ľudia boli práve oni, alebo kto prvý strieľal.
Ja som čítal, že upálení boli práve protestujúci, ktorí protestovali v parku vedľa budovy Obchodnej Únie(tá budova čo horela) už niekoľko týždňov, ktorým futbalový fanúšikovia a domobrana z Majdanu podpálili stany a tak sa zabarikádovali v tej budove, ktorá neskôr začala horieť.
Nemyslím si, že demonštranti, ktorí sa nezúčastnili pouličných bojov si zaslúžili smrť. Aj keby sa zúčastnili, tak ich mala polícia pochytať a riadne súdiť, a nie byť upálený zaživa.
15. 2. 2015 Ďurko
www.ceskatelevi...
V prvom rade, tí proruskí separatisti neboli žiadne neviniatka, boli ozbrojení a strieľali na ukrajincov a po druhé, pozri sa prosím do mapy, kde je Odesa a kde sú hranice RF. Podľa toho, čo sa píše v tej reportáži, chlapci mali smolu, že narazili na Pravý sektor, ktorý zákonné postupy zrovna nedodržiava a riadi s klasickým oko za oko, zub za zub. Nevravím, že to schvaľujem, ale často je to vysoko efektívne.
V prvom rade, tí proruskí separatisti neboli žiadne neviniatka, boli ozbrojení a strieľali na ukrajincov a po druhé, pozri sa prosím do mapy, kde je Odesa a kde sú hranice RF. Podľa toho, čo sa píše v tej reportáži, chlapci mali smolu, že narazili na Pravý sektor, ktorý zákonné postupy zrovna nedodržiava a riadi s klasickým oko za oko, zub za zub. Nevravím, že to schvaľujem, ale často je to vysoko efektívne.
15. 2. 2015 Teskatlika
Ani druhá strana neboli žiadne neviniatka, boli to futbalový fanúšikovia, domobrana z Majdanu a niekoľkí členovia pravého sektora. Oni boli tiež dobre vyzbrojení vrátane zbraní nie len proruská strana.
Viem, kde je Odesa, veď som aj písal, že to nebolo na Východe.
Čo som čítal na telegraph.co.uk, upálení boli iná skupina, ktorá tam protestovala už niekoľko týždňov a hore menovaní im najprv podpálili stany a nakoniec to skončilo horiacou budovou.
Pochybujem o tej efektivite, lebo toto pomohlo Putinovmu argumentu o tom, že ruské etnikum na Ukrajine nie je v bezpečí.
Som toho názoru, že sa to malo dôkladne vyšetriť, ale to sa nestalo, aspoň o tom neviem.
Viem, kde je Odesa, veď som aj písal, že to nebolo na Východe.
Čo som čítal na telegraph.co.uk, upálení boli iná skupina, ktorá tam protestovala už niekoľko týždňov a hore menovaní im najprv podpálili stany a nakoniec to skončilo horiacou budovou.
Pochybujem o tej efektivite, lebo toto pomohlo Putinovmu argumentu o tom, že ruské etnikum na Ukrajine nie je v bezpečí.
Som toho názoru, že sa to malo dôkladne vyšetriť, ale to sa nestalo, aspoň o tom neviem.
15. 2. 2015 jewez
zapad :-DD Uz len pausalizovanie zapadu ako triedneho nepriatela z teba robi vypatlanu fasisticko-bolsevic ku kolaborantsku svinu. Zaujimave ze pred ruskom vsetci utekaju na zapad, kazdy kto s ruskom susedi ma strach ze mu ten tvoj fasista ktoreho obdivujes posle dovolenkarov a rozputa vojnu na jeho uzemi. Za to vsetko moze ten zly zapad :-D Rusko je v tom uplne nevinne, no boze chran aby to bola vina Ruska. A Podnestrie, Juzne osetsko, Abchazko, Novorusko a ostatne separatisticke kolonie rusov - to je len naaahoda :-DD Teby by pomohlo, keby ti crevo nekoncilo v tej bubline co nosis na krku, lebo ti tam pumpuje sracky a ty ich potom prepiseujes sem. Niekto nemusi mat tak silny zaludok ako ja, tak prosimta mysli aj na ostatnych :-D
Haha, jasne, k urnam doslo 120% obyvatelov ... uz len to hovori samo za seba o regulernosti fasistickych volieb a referend :-DDD
Haha, jasne, k urnam doslo 120% obyvatelov ... uz len to hovori samo za seba o regulernosti fasistickych volieb a referend :-DDD
15. 2. 2015 Teskatlika
Takéto nezmysly ako ty normálny človek nenapíše.
Inak som tam napísal USA, ale tam si sa zjavne nedostal a keby niečo, tak si každý dokáže nájsť štáty, ktoré podnikli inváziu do Iraku.
Kde akože obdivujem Rusko a píšem, že sú neviniatka?
Svojimi urážkami a nadávkami predvádzaš akurát svoju mentálnu úroveň.
Inak som tam napísal USA, ale tam si sa zjavne nedostal a keby niečo, tak si každý dokáže nájsť štáty, ktoré podnikli inváziu do Iraku.
Kde akože obdivujem Rusko a píšem, že sú neviniatka?
Svojimi urážkami a nadávkami predvádzaš akurát svoju mentálnu úroveň.
15. 2. 2015 JohnyP
No o tom zvoleni Putina by sa dalo dlho polemizovat. Napr. Vymena Medvedeva a Putina na poste premiera/prezidenta , ci predlzenie poctu rokov na prezidentskom urade. Alebo take demonstracie v Moskve pocas volieb, kde rusi mlatili rusov obuskami. To si uz nepamätame?? Ci?
15. 2. 2015 anonym
vzdy lepsie byt mlateny obuskom, ako byt zastreleny v usa za drzanie gumenej alebo cokoladovej pistole.
15. 2. 2015 Teskatlika
S čím by sa dalo podľa mňa polemizovať je, ak by kandidoval aj Medvedev, či by Putin vyhral. Ak by prehral, tak by bol pravdepodobne znova premiérom, ale toto nemení fakt, že vo voľbách vyhral, ostatní kandidáti výrazne strácali.
Problém s predĺžením prezidentského obdobia ako taký nevidím, problém by som videl, keby to bolo na neobmedzené obdobie a potom by sa dalo hovoriť o diktátorovi.
Čo chcete povedať tými volebnými demonštráciami? Áno, bola tam policajná brutalita, ale čo to mení na volebnom výsledku? Boli zadržaní a nemohli odvoliť? To by som bral ako dobrý argument.
Ja osobne by som videl za prezidenta radšej Medvedeva, Putin je príliš tvrdohlavý a keď sa táto kríza rýchlo neskončí, tak asi nás tá vojna neminie.
Problém s predĺžením prezidentského obdobia ako taký nevidím, problém by som videl, keby to bolo na neobmedzené obdobie a potom by sa dalo hovoriť o diktátorovi.
Čo chcete povedať tými volebnými demonštráciami? Áno, bola tam policajná brutalita, ale čo to mení na volebnom výsledku? Boli zadržaní a nemohli odvoliť? To by som bral ako dobrý argument.
Ja osobne by som videl za prezidenta radšej Medvedeva, Putin je príliš tvrdohlavý a keď sa táto kríza rýchlo neskončí, tak asi nás tá vojna neminie.
15. 2. 2015 mante
ako obhajis podnestersko,juzne abchazsko,osetsko?
15. 2. 2015 Teskatlika
Prečo by som to mal obhajovať? Nikde netvrdím, že Rusi nemajú maslo na hlave, ja len tvrdím, že nie sú jediní s maslom na hlave.
15. 2. 2015 Ďurko
Si mi ty ale divný človek. V čom majú akože ukrajinci maslo na hlave? To mali svoju krajinu len tak bez boja odovzdať rusákom a nebrániť sa okupácii? Separatisti začali regulérnu vojnu, ktorá žiaľ vždy prináša aj nevinné civilné obete na oboch stranách, zodpovednosť však nesie vždy ten, kto konflikt rozpútal.
15. 2. 2015 Teskatlika
Nehovoril som o Ukrajine ale napríklad o štátoch, ktoré podnikli inváziu do Iraku.
16. 2. 2015 anonym
sak jasne vzdy ten isty chybny argument ze aha tamty to robili tiez samzorejme nikde neobstoji a pouziva ho 99% rusofilov lebo sa diskusia natahuje porovnavanim tychto konfliktov. Je to trapne.
16. 2. 2015 anonym
co sem pleties zas kosovo ked clanok je o rusku ! tu si pozri dokument o svojom putinovi
www.pbs.org/wgb...
www.pbs.org/wgb...
| novšie | 2/2 |
